COMUNICAT DE PREMSA NÚM. 6Un dels pannells de propaganda ja retirats per la Junta Electoral

Compromís per Aldaia fa una crida a la ciutadania i a tots els partits polítics de la població per a exigir conjuntament al PP d’Aldaia que torne els diners

CpA. Aldaia, 4-maig-2015.

Finalment, Compromís per Aldaia ha aconseguit la ratificació per part de la Junta Electoral Provincial /JEP) de València de l’acord del 23 d’abril de la Junta Electoral de Zona (JEZ), que va iniciar expedient sancionador i obligava a la retirada de la publicitat de la campanya de propaganda de l’Ajuntament d’Aldaia, presentada amb l’eslògan “Perquè és teu, perquè és de tots. Vetlem per tu”, perquè considera que és un acte de propaganda electoral.

Ara la Junta Electoral Provincial de València ha desestimat el recurs presentat per Carmen Jávega, alcaldessa d’Aldaia contra l’acord del 23 d’abril de la JEZ i que donava la raó a Compromís en la denúncia presentada contra la campanya institucional d’obres i reformes previstes en la població. La Junta Electoral Provincial ha ratificat, doncs, la decisió de la Junta Electoral de Zona.

Com a mesura complementària, Compromís per Aldaia va demanar, el passat 23 d’abril, per Registre d’Entrada de l’ajuntament, informació per tal que l’equip de govern del PP fera públic el cost total de la campanya que la JEZ i que la JEP han considerat com un acte de propaganda electoral del PP pagat amb diners públics.

A dia de hui, i en el que Compromís considera una falta total de transparència, encara no s’ha rebut cap resposta per part de l’equip de govern.

Des de Compromís per Aldaia es fa una crida a la ciutadania i a tots els partits polítics de la població per a exigir conjuntament al PP d’Aldaia que torne els diners a l’ajuntament perquè siguen destinats per a finalitats socials.

Captura exp DEF Compromís 8-15 p3