Capt Canal Youtube CpALa iniciativa permet acostar a la ciutadania les principals propostes amb un format novedós

CpA. Aldaia, 8-maig-2015.

Compromís per Aldaia està decidit a marcar l’agenda de la campanya electoral d’aquestes eleccions municipals 2015.

Per això, a banda de l’ús que ja estan fent de les xarxes socials, amb una llista de distribució de correu electrònic, que aplega a tots aquells mitjans i ciutadania que així ho han sol·licitat, a més del seu Facebook i del Twitter, ara posen en marxa el seu canal de Youtube. Només cal que entreu a Youtube i poseu “Compromís Per Aldaia”. De seguida començaran a aparéixer els vídeos que el col·lectiu aldaier ha començat a penjar a Internet. També es podran enllaçar els vídeos des de la pàgina web http://aldaia.compromis.net

Es tracta de vídeos curts, on alguns dels seus membres expressen en primera persona les principals iniciatives programàtiques que Compromís per Aldaia ha elaborat de cara a la ciutadania aldaiera. Al mateix temps, mostren la dinàmica de debat habitual amb què el col·lectiu decideix les seues propostes.

Les imatges i música, de factura moderna i atractiva, incideixen en el missatge essencial que volen fer arribar al votant.

Carles Andrés, portaveu i cap de llista, ha manifestat que “encara que tenim elaborat el programa electoral amb molt més detalls, hem cregut convenient fer més digerible la presentació paulatina de les propostes, per aplegar d’una manera molt més fresca a la ciutadania”. A més, afig Andrés, “des de sempre, una de les principals tasques que hem de fomentar és el de la reflexió política i fer pedagogia política, des de l’esquerra, el valencianisme i l’ecologisme, els pilars fonamentals de la Coalició Compromís”

Per a més informació:

Clicant directament al Canal Youtube Compromís per Aldaia.

O seguint-nos a les Xarxes socials:

http://aldaia.compromis.net                              aldaia@compromis.net

Facebook: Compromís Per Aldaia          Twitter: @compromisaldaia