Lluís Albert Granell i Pepe Roig, regidors de Compromís per Aldaia, van ser contundents durant el passat Ple del mes de juliol: “Les persones del nostre poble sempre estaran per damunt de partidismes, inclús quan el nostre partit gestione la Conselleria d’Inclusió”.

L’afirmació s’emmarca en el debat sobre la moció, presentada per Esquerra Unida, sobre impagaments de la Renda Valenciana d’Inclusió i per la defensa municipal dels drets socials de la població. Tal moció, a la qual Compromís va votar a favor, proposava duplicar els ajuts d’emergència a trenta famílies que duien tres mesos sense cobrar la renda garantida de la Generalitat. No va ser aprovada, tanmateix, perquè l’alcalde així ho va voler amb el seu vot de qualitat.

Aquest és un exemple remarcable de com el nostre grup municipal opera des de la convicció de servei a la ciutadania, reconeixent les gestions susceptibles de ser millorables inclús quan provenen de persones i àrees pertanyents al nostre partit.